torsdag 21 oktober 2010

England!!!!

Idag kan vi sova ut jag och Emma, trodde vi…
Klockan halv åtta vaknade vi av ett mms från Emmas telefon, det var en bild från Brastad med den första snön på.
Efter det kunde jag inte somna om så jag gick ner och åt frukost. Precis när jag hade ätit färdigt kom Emma ner, hon var lite grinig för att jag inte hade väckt henne när jag gick ner, men jag tyckte att hon kunde få sova ut lite.
Efter frukost så gick ja ut på en promenad, Emma var trött och ville inte följa med mig. Promenaden ledde till stan, där jag fick köpt lite smink på boots.
Klockan två lämnar jag och Emma huset för att kunna gå till bussen och åka till jobbet. På jobbet idag fanns de t nästan inget och göra, det är bara 45 boende just nu. När de inte finns så mycket och göra brukar jag och Emma få putsa bestick, glas, tallrikar. Vilket har hänt några gånger, idag har vi putsat glas i två timmar. Innan det hade jag inget att göra, har hjälp Lee i baren lite grann, men det var rätt lugnt där ikväll.
Nu är klockan 23:07 och vi har precis kommit hem från jobbet, nu blir de att hoppa i säng och stå upp klockan fem för att kunna åka till jobbet klockan 6:15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar