torsdag 7 oktober 2010

England!!!!

hej hej!! Nu är snart en vecka gjord och bara tre kvar på söndag.. längtar nästan hem lite.. ;)Dagarna på jobbet har varit lungna hittills, hoppas de blir så idag me.. På lördag så är de bröllop, och ja ska va i baren... :S kan de bli värre??! då jobbar jag och Emma från 3 till stängning, och på söndag blir de upp tidigt och åka och shoppa med Kam, runt tilv åker hon och hämtar Emma.O och Frida på flygplts.. :)
Kam tyckte att ja skulle köpa min balklänning här, men hur ska ja kunna få me mig allt hem?? De kommer ju väga alldeles för mycket i min resväska ;) haha.. försökte övertala mamma och komma över och hälsa på och sedan ta me sig lite kläder, men de ville hon inte.. :(
Jaja nu ska jag snart gå till jobbbet..
Hej då!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar