onsdag 9 februari 2011

Dagen började kl 06:30 då jag stod upp, kl07:00 var jag i stallet och skulle hjälpa Rolf i ladugården och mjölka dom mysiga kossorna.. :P xD kl 08:30 var jag klar, då blev de att gå upp till stallet, hämta hästen, lasta in henne i transporten och sedan släppa ut de andra hästarna i hagen. kl 09:00 åkte jag till Lysekil för att träna dressyr, på vägen dit var det stopp pga något brett fordon som skulle fram på vägen, var inte framme fören 09:30 då jag började skritta fram. ja red ca 1 timma för Emma och sedan hjälpte hon mig och lasta, Sessan var lite bråkig så de tog lite tid, jag var tillbaka i stallet kl 11:15 då ja lastade ur och släppte ut pollen i hagen sedan mocka, lägga upp mat och åka hem. jag var hemma kl 11:50 då ja hoppade in i duschen och slängde i mig en macka för att sedan åka till skolan kl 12:15
Var i skolan i 20 min sedan kom mamma å hämtade mig då vi åkte till Uddevalla.
När vi kom hem igen var kl 17:00 då ja fick åka till stallet för att lämna till baka transporten till virriga Veronika :)
De blev fika när ja kom fram, sedan försöka parkera på blank is me hästtransport, de tog en stund...
Stressa hem kl 20:00 och sedan åka till Simon.. ojoj stressig dag.. nu måste ja sova, känns som om ja inte hunnit sitta ner ens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar