onsdag 15 september 2010

Tja tja blogen! ;) nu är religion lektionen avklard för den här gången, snart blir de svenska.. :)

Nu sitter ja iaf i skolan och försöker få ihop ett CV, de går la sådär, de e inte så lätt när de ska vara på engelska.. :P
På söndag är de bara 2 veckor kvar till jag och Emma ska åka, gud vad jag kommer sakna pollen och min älskade SImon.. jaja dom finns ju kvar när jag kommer hem. :)

När skolan e slut sedan så ska jag åka till min häst och försöka få ihop en dressyr lektion, igår vra de inte så lätt och rida med tänke på hur mycket de blåste, hörde ju inte ens vad man tänkte.. får ta igen de idag.. :)

imorrn så skulle jag och Ida varit till Ullared men våra mamisar kötade så på att dom ville me så vi får la ta me dom ochså.. :P känske kan bli lite billigar då ;) haha..
Syns imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar