onsdag 21 april 2010

R.I.P.

Måndag: Jag blev sen till bussen som går till skolan, jag fick ta min moppe för att hinna. När jag kom fram till skolan såg jag att jag hade fått sms av Isabell, där stod de: Vi från Hunnebo blir sena. Jag fattade att de hade hänt något för Isabell brukar aldrig vara så kort och på vägen till skolan hade jag mött polisen med blåljus. När klockan blir 09:00 Ringer Bea en tjej som sitter på Hunnebo bussen på väg till skolan, tjejen som svara säger att de har hänt något och att de är allvarligt, sedan säger hon att en kille har blivit på körd och att vi vet vem de är. Det var en stor sorg och få veta vem de var, han var inte mer än 17 år. Resten av dagen satt vi i klassen och tog hand om varandra. Vila i frid! Du är saknad!

Du har de säker bra på andra sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar